luvIt Chocolates (ลูฟวิฟ ช็อกโกแลต)
Creative Agency: BLOK
Creative Directors: Vaishnavi Mahendran, Zarko Dumicic
Project Type: Produced, Commercial Work
Client: Global Consumer Products
Location: India
Packaging Contents: Chocolates
- See more at: http://www.packagingoftheworld.com/2016/07/luvit-chocolates.html#sthash.GXjmdc6Z.dpuf
หน่วยงานความคิดสร้างสรรค์: ยังไม่มี
กรรมการสร้างสรรค์: Vaishnavi Mahendran, Zarko Dumicic
ประเภทโครงการ: ผลิตทำงานในเชิงพาณิชย์
ลูกค้า: สินค้ากลุ่มผู้บริโภคทั่วโลก
สถานที่ตั้ง: อินเดีย
สารบัญบรรจุภัณฑ์: ช็อคโกแลต
- ดูรายละเอียดเพิ่มเติมได้ที่: http://www.packagingoftheworld.com/2016/07/luvit-chocolates.html#sthash.GXjmdc6Z.dpuf
ชื่อนักออกแบบ มีสองคนVaishnavi Mahendran, Zarko Dumicic ไวน์เดวิตไมรดราน และซ่าโค้ ดูมิลน์
LuvIt is an Indian chocolate and confectionery brand that closely identifies with youth culture. As a brand personality: It's about confidence in yourself, being comfortable with being different and owning it. It's about walking into a room and having all eyes on you, painting the town that special shade of you. The packaging is color-coded with a signature ‘paint drip’ in a series of vivid brand colors for each of their chocolate variants, together with the brand slogan ‘Live It, Own It, Luvit’ - a mantra that identifies with and celebrates the youthful confidence and individuality synonymous with it’s target audience.
The studio was involved with the brand from its inception, creating the brand name and nomenclature, brand personality, visual identity and package design. The chocolate photography was art directed to portray the product in a fresh, engaging format, to suggest ‘sinful abundance’ & 'melting goodness’, that veers away from the standard product photography seen across competition in the market. - See more at: http://www.packagingoftheworld.com/2016/07/luvit-chocolates.html#sthash.GXjmdc6Z.dpuf
LuvIt เป็นช็อคโกแลตของอินเดียและแบรนด์ขนมที่ระบุอย่างใกล้ชิดกับวัฒนธรรมเยาวชน ในฐานะที่เป็นบุคลิกของตราสินค้า: มันเป็นเรื่องของความเชื่อมั่นในตัวเองเป็นความสะดวกสบายกับการที่แตกต่างกันและเป็นเจ้าของมัน มันเป็นเรื่องเกี่ยวกับการเดินเข้ามาในห้องและมีทุกสายตากับคุณวาดภาพเมืองที่เฉดสีพิเศษของคุณ บรรจุภัณฑ์ที่เป็นรหัสสีด้วยลายเซ็น 'สีหยด' ในชุดของสีแบรนด์ที่สดใสสำหรับแต่ละสายพันธุ์ช็อคโกแลตของพวกเขาร่วมกับแบรนด์สโลแกน 'มันมีชีวิตของตัวเองมัน Luvit' - มนต์ที่ระบุและพระราชนิพนธ์ที่ ความเชื่อมั่นความอ่อนเยาว์และความแตกต่างที่มีความหมายเหมือนกันมันเป็นกลุ่มเป้าหมาย
สตูดิโอที่เกี่ยวข้องกับแบรนด์จากต้นในการสร้างชื่อแบรนด์และศัพท์บุคลิกภาพแบรนด์ลักษณ์และการออกแบบแพคเกจ ถ่ายภาพช็อคโกแลตได้รับการกำกับศิลปะวาดภาพผลิตภัณฑ์ในสด, รูปแบบการมีส่วนร่วมที่จะแนะนำ 'อุดมสมบูรณ์บาป' & 'หลอมความดี' ที่ veers ห่างจากการถ่ายภาพสินค้ามาตรฐานเห็นทั่วทั้งการแข่งขันในตลาด - ดูรายละเอียดเพิ่มเติมได้ที่: http://www.packagingoftheworld.com/2016/07/luvit-chocolates.html#sthash.GXjmdc6Z.dpuf
https://youtu.be/MzoJtCBi9sk ตัวอย่างโฆษณา
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น